4 cze 2014

5 zasad na dzień dobry.


każdy ma swoje rytuały po przebudzeniu się. jednak są takie rzeczy, które pomagają wprowadzić porządek i harmonie w życie. przedstawię Wam moje zasady jakie wykonuje od razu po przebudzeniu, dzięki którym mój dzień jest dwa razy lepszy i bez niespodzianek.


WYKONANIE ĆWICZEŃ
wystarczy nawet 5 minut! przekaż organizmowi, by włączył się na tryb dzienny i przekazać "witam, czas zacząć nowy dzień!"

WYPIJ SZKLANKĘ WODY
może być także z cytryną. w ten sposób pobudzisz a zarazem oczyścisz organizm z toksyn. zawsze piję po wykonaniu ćwiczeń

ZJEDZ ŚNIADANIE
najważniejsza rzecz, po przebudzeniu. świeże warzywa, owoce, nabiał oraz produkty zbożowe - to najlepsze co możesz z rana dostarczyć a po za tym - dodadzą Ci energii na start!

ZAPLANOWANIE DNIA
nie ma to jak chaos w życiu. nie potrawie tak żyć. jedząc śniadanie, wypisuje sobie w organizerze co mam zrobić i jakie spotkania mam dziś. dzięki temu unikam niepotrzebnych spóźnień, czy nie wykonanie zadań.

JESTEM PIĘKNA! TO BĘDZIE IDEALNY DZIEŃ!
od razu jak wstaniesz - powiedź sobie to patrząc sobie w lustro. metoda podświadomości polega, by przezwyciężać swoje kompleksy i bariery. codziennie wymawianie mantr powoduje, że świat staje się lepszy! nawet zrzucenie kilogramów jest proste dzięki tej metodzie!

7 komentarzy:

  1. Żadnego z powyższych do tej pory nie stosowałam. Teraz tym bardziej chyba to nie wypali. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niezbyt dobrze czuję się, gdy rano poćwiczę. Zwykle jestem dosyć osłabiona po przebudzeniu, więc wolę najpierw doprowadzić się do porządku i zjeść coś. :) Dobry plan dnia to podstawa, lubię wiedzieć, co danego dnia mam zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój dzień zaczyna się od "kurwa, to już czwarta?!" ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ho, ja po przebudzeniu nie umiem ustać na nogach, co dopiero wykonać jakieś ćwiczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba stosuję to wszystko u siebie ;) Rano ćwiczę około godziny i dzięki temu jestem pełna energii na caaały dzień! ;)
    P.S.
    Zapraszam do mnie na pierwsze na blogu rozdanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń