15 maj 2014

punktowa emulsja przeciwtrądzikowa.


każda z Nas ma czasem taki dzień - że wychodzi nie przyjemny gość na twarzy a na drugi dzień ważne spotkanie, impreza. jak wtedy można się pozbyć takiego "natręta"? moim numerem jeden jest oto ta emulsja punktowa przeciwtrądzikowa firmy Mary Kay. plusem tego produktu jest to, że emulsja ta szybko się wchłania, jednak pomimo swojej ceny - 45 zł, ja polecam do zakupu. sama ją stosuje i gdy mam bardzo ważne spotkanie, występ używam wieczorem na oczyszczoną twarz, a na drugi dzień już znika. czasami, kiedy mam więcej nieprzyjemnych gości stosuje wtedy - rano i wieczorem, a na drugi dzień błyskawicznie opuszczają mój lokal ;) emulsje można zakupić jedynie u konsultantek tej firmy. czy polecam? - jak najbardziej w 1000%


recenzja ta nie ma na celu promowania, lecz ocenę produktu.

3 komentarze:

  1. o jakie tu zmiany Aniu :)) Lubiłam kosmetyki z Mary Kate, mimo ich ceny, są rewelacyjne :)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio mam jakiś wysyp intruzów. Gremliny się piętrzą z dnia na dzień. Takie małe krosteczki, ale to przejściowe, także myślę, że szybko znikną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jak z tym projektem? :D I wgl, dlaczego nie ma Cię już w bkwa :OO ?

    OdpowiedzUsuń